första december!!!

visst finns det inget bättre sätt att välkomna december månad än att försova sig (och stressa igenom morgonen och bli klar på en 20 min plus inte hinna äta frukost.) ha piano lektion (utsvulten och okonsentrerat) och sen komma hem (dösvettig av cykling i motvind, stark motvind) för att äta en riktigt fabulös lunch... billys panpizza.
eller?
jo, jag tror nog det... jag skulle kunna vara utomlands t.ex i Sardinen eller Italien eller London eller någon annanstans i la britania, eller var som helst. men endå sitter jag här och deppar över att det inte ens ligger någon snö på backen, när jag vet att om någon månad när det är ca -1000000 grader, så kommer jag deppa över att det är så kallt...
men allt i mitt liv suger faktiskt inte. lovar.
har bland annat de här fina krabaterna som mina fina vänner!!!


men det skulle inte skada att vara på denna underbara ö igen just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0