en inte allt för vanlig vanlig söndagskväll

hallå alla goa och glada!
idag är det *trummvirvel* FÖRSTA ADVENT!!!!! shit vilken stor grej!!!!! aah!!!
ja eller nä, kanske inte... har iallafall varit sådär mainstream och bakat pepparkakor och lussebullar (visserligen var det mor min som bakade lussebullarna och pepparkaksdegen var sådan färdig gjord från ica, MEN ENDÅ!)
dom blev faktiskt ganska fina om jag får säga det själv... allt från halvt avbrutna gubbar till ormar som såg ut som, typ bajskorvar, fast typ dränkta i glasyr... mmm!
så ja, detta var min jätteglamourösa dag typ.... nu ska jag fortsätta skiva en krönika om betygsystem (eller tja... klaga på skolan) åh så roligt!!
ha det bra tills nästa gång!
skulle inte ha nått emot att få en sådan här i julklapp i år...


snälla tomten!? kom igen liksom!!! jag har ju inte varit såååå dum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0