istället för historia torsdag

Sorg;


När grät du senast?
hmm... länge sen, kommer inte ihåg.


Har du tänkt självmordstankar?
nej, det har jag inte!


Hatar du någon
nope.

Har du somnat gråtande någon gång?
jao.


Älskar du någon som inte älskar dig?
hmm... hoppas inte det ;)

Vem skrek du senast åt?
mina småbröder, hehe.
Kärlek;


Är du singel?

Japp.

Älskar du någon just nu?

jag älskar allt och alla <3

Nämn tre omtämksamma?
hmm... har allt för många, kan inte bara nämna tre heller!!!

Är du hetero?

Ja

vänskap
;


Har du någon bästa vän?
Jadå, några stycken.

Vad brukar du hitta på med dina vänner?
typ... allt ;) 

Har du någon gång hatat din bästa vän?
Ne, inte hatat.


Vem av dina vänner är bäst?
jo, det är så att... javenne, alla!  

Övrigt;
Brukar du slå folk?
kaaaanske....


Har det hänt att du råkat i slagsmål?
nej. 

Sköter du skolan bra?

helt ok faktiskt! 

Har du snott något tuggummi nån gång?
ja, eller godis hihi

Cyklar du utan cykelhjälm?
yes

Är du sportfåne?

NEJ SPORT SUGER. 

Bor du i villa?
nope.

Vilket är ditt favoritpogram?
kollar alldeles för mycket på tv för att bara ha ett favorit program!



och detta mina kära vänner, detta är vad jag gör när jag inte orkar göra mer histora!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0