lördag

har spenderat eftermiddagen med min fina kompis linnea och emilia, som nyss åkte hem, efter en låååång förmiddag med gamla klassen! treeeevligt, MHM!
men nu, nu MÅSTE jag faktiskt plugga. (istället för att ha ett socialt liv och typ träffa nya människor och carpe diem och allt det där) för nationella prov i svenska är på tisdag... bajss.ss.s.sssss.sss.ss.....sss...... bajs.
men som min kloke vän alfons säger: man måste ha tråkigt för att kunna ha roligt ibland. (han säger så va? eller? äh jag vet inte... har inte kollat på alfons åberg sen jag va typ 4 om jag ska va ärlig...)
ah i allafall, hoppas att eran lördagskväll blir lite mer rajtan tajtan i än min!

hahahahhahahahah snygg kömpizzzzzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0