onsdag är ju faktiskt lill lördag, inte sant?

hola!
idag var det så roligt som att när jag kom till skolan kl 8, efter att ha stressat mej igenom morgonen för att verkligen hinna... så var min spanska inställd. men det är inte allt. närå! när jag fått reda på att spanskan var inställd, så visade det sej att vi inte började igen fören 10.20... och endast hade en lektion!!! ♥
och efter skolan så följde min bästade kompis miafia med mig hem... lika trevligt som vanligt!! aha... mhm... yeah...
och imorgon kvart i 7 på morgonen så blir det att träna med oliviagris, jag längtar verkligen!!!!!!! ah eller något sånt...
haha, är det bara jag som tycker detta är jätteroligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0