onsdag

åh va jag hatar rubriker, vad ska man skriva liksom?!

Nu är jag iallafall hemma från olivia (som verkligen var jätteroligt!!!) tänkte jag låta er veta. eller ja, kom ju hem igår igentligen men orkade inte skriva något inlägg då, för jag hade inte riktigt någonthing att skriva då. det har jag iförsej inte nu heller men... ah, precis...
jag kan ju säga att lovet är gött, gött, GÖTT än så länge! sov blandannat till 13.00 idag vilket jag inte gjort på jag vet inte hur länge! (for your information ya know!)

nu ska jag gå och kolla på rugby med la familia. ah så går det när det finns 4 killar i familjen....

ciao!


Så här ser jag och millis ut när vi bloggar! alltid!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0