torsdag

hej.
Idag är det torsdag. imorron är det fredag och sen är det lov. L-O-V!!!!!
detta ska såklart bli extremt skönt, att bara sitta hemma framför tvn och göra ABSOLUT INGENTING! (fast jag är ganska säker på att efter kanske två dagar så kommer jag gnälla på att jag inte har nått att göra, men ändå absolut inte har tid till att göra lite school work...)
MEN det har gått så sjuuukt fort dom här två sista månaderna! kändes som det var en vecka sen som jag satt i aulan på nya skolan och var jätte nervös inför nya klassen och allt. men på ett sätt så känns det som om jag har känt männsikorna som jag har träffat under dom här två månaderna mycket längre. konsigt det där. hmm.
ah iallafall så har jag ett litet engelska prov imrn bitti (som jag... heh... inte har tränat till... hehe) hoppas det går ändå.
åh kan inte sluta tänka på att det är lov imorgon efter kl 11.45!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




SO FREAKING TRUE!!!!! (hände mig senast idag på spanskan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0