boom

Idag slutade jag kvart över tio. Det tyckte jag var skönt, eftersom jag då skulle gå hem och sova för jag inte mådde så bra. Men istället var jag kvar på skolan till fem för att öva på ett nummer till en konsert. Klockan fem så bestämde klassen efter att ha röstat om vi skulle rösta att det inte blev en konsert. Då blev Shalisa sur och grinig. Istället för att gå hem och göra nått vättigt så har jag då kastat bort 7 timmar av min dag. på ingenting. Och just ja, jag har matteprov imorgon. Och eftersom jag var så sur och grinig kunde jag inte riktigt fokusera mig på matten. Utan hade bara energi till att spela jonas-brothers, miley cyrus och justin bieber låtar på gitarr. Har jag berättat vad jag tycker om den populära musikscenen idag förresten? den suger.

godnatt.

i sexan/sjuan var detta mitt favorit band i hela världen och denna video var den bästa som fanns, kunde kolla på den en miljon gånger. kunde nästan allt de sa i den (vilket jag än idag nästan kan) och ååh vad jag älskade dem!!!

FY FARAO SÄGER JAG BARA! usch. (fast han är ju ganska söt, ellerhur?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0