nu måste ni läsa hela listan, tog mig hela 40 min att göra!!!


Kan du röra på öronen?

ja faktiskt

Kan du slicka dig på näsan?
nej

Kan du kolla i kors med ögonen?
japp

Kan dina föräldrar lita på dig?
jag tycker det

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

ja det skulle jag nog kunna

Kan du vara på fest utan att dricka?

ja visst!

Kan dina vänner lita på dig?

yesbox

Kan du tänka dig att pierca naveln?

nej. inte nu iallafall (är så sjukt rädd för nålar och saker som gör ont..)

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?

jaa, men uuh så ont det gör i själen då serri...
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

hmm, kanske, men inte om något viktigt direkt..

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

japp

Har du ett syskon?

dos hermanos yes

Har dina föräldrar ljugit för dig?

har dom säkert

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
jaa :(

Har du borstat tänderna den senaste timmen?
ja för typ 5 min sen!!!

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
ja, men vill inte, inte värt direkt. uh

Vem är din bäste vän?

vet inte, har så många som jag är väldigt nära vän med!!!!

Vem är den bästa artisten?
ED SHEERAN!!!!!!!

Vem pratade du senast i telefon med?
mamma (forever alone)

Vem är snyggast i världen?
den frågan är omöjlig att svara på då jag ser någon snygging varje gång jag vänder mig om

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
jag skulle nog dela ut de till fattiga personer i världen,

Vem är snällast i världen?
mamma hihihihihihihihihihih

Vem vill du prata med?
just nu vill jag sova

Vem sov du med senast?
me, myself and I :( nää, men kommer inte ihåg

Vem såg du full senast?
hihihihihihihihihi

Vem vet allt om dig?
vet inte

Vem kramade du senast?
mamma eller elin kanske?

Vem kan berätta allt för dig?
dom som känner att de vill

Vem hatar du?
dom som är värda att hata. DAM DAM DAAAAA
Vad blir ditt namn baklänges?

asilahs

Har du gjort en snöängel i år?

åh nej! det var det också! tack för att du påminde mig!!!

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
typ ett dygn eller nått sånt mesigt

Har en dröm gått i uppfyllelse?

jaaaaaaaaaa

Tycker du att sengångare är söta?
är det en sån timon är? han är väll söt antar jag?

Har du någon gång testat karate?
jaa!!! när jag var 5 så gick jag faktiskt i det! (att jag bara var med fyra gånger behöver vi inte mämna)

Första sporten du gick på?
dans
Minimorötter eller pommes frites?
pommes frites

Vad längtar du mest till just nu?
SOMMAR

Hur gammal har du tänkt bli?
500

Har du haft vattkoppor?
ja när jag var liiiiten.
Vad drömde du inatt?
en väldigt konstig dröm må jag säga

Vilken tv-serie är bäst?
jag kollar way to much på tv, men friends är en favvis, simpsons, family guy, the middle osv osv

Vad åt du senast?
köttbulle

Höga eller låga strumpor?

beror på, men helst höga

Vad är du mest rädd för i hela världen?
svår fråga faktiskt.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
ja alltid, är ju ett måste när man sitter astrött på morgonen och äter sina flingor 
Vad har du för färg på ditt påslakan?
blommor som är typ smilisar?

Bikini eller baddräkt?
Bikini,

Snyggaste läraren?
uh mina lärare är gamla. uh

Är du mörkrädd?
jaa, om jag går själv

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
nej. aldrig

Riktig gran eller plastgran?
riktig!

Tänt eller släckt när du ska sova?
oh so dark

Godaste drickan till frukosten?
laktosfri mjölk

Vill du bli president?
nej.

Har du spelat tjej i en teater?
ja det har jaf nog

Duscha eller bada?
vet inte faktiskt

Har du gråtit i skolan nån gång?
ja men inte på de senaste typ 5 åren
Hur tar du dig till jobbet?
om jag ändå var så lyckligt lottad

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
ja klart

Sjunger du på toa?
alltid hör ju till liksom

Vilken färg har din jacka?
black

Använder du långkallingar?
nej hatar dom

Är du höjdrädd?

ja, eller beror lite på

Vilket land vill du åka till?
för många

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

abcde vitaminer som smaka godis, så även om man bara fick ta en per dag så tog man typ 20
Har du fått någon komplimang idag? 
nej. snyyyyyyyyyyyyyyyft
Har du varit med i en rättegång?
ja med klassen
Är du polare med grannarna?
verkligen inte, gamla gubbar och tanter är inte mitt förstahandsval till polare direkt
Vilka språk talar din mamma?
swedish
Vilka länder har du bott i?
Sverige, saudie(4 vintrar),
Senaste piercingen?
tredje hålet i mitt ena öra
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
i söndags tror jag när vi åkte hem från min underbara stugis!!
Har du däckat/spytt för att du druckit?
no
Har du äggat ngn?
ja en per dag
Suger det här?
ja, men kul på nått sätt hmm...
Har du varit på stranden?
HÄR I SVERIGE ÄR DET KALLT OCH SÅ OCH DÅ SKA MAN INTE GÅ TILL STRANDEN HELLER?!
Har du haft en stalker?
jaa minst 1000, eftersom jag har typ 10 000 läsare här på bloggen så är det väll ett pris man får betala!
Minns du din/dina musiklärares namn?
ja skulle va konstigt om jag inte gjorde det, eftersom jag träffar dom varje dag
Hur bra är din syn?
kanon
Har du varit på ett party?
hos mej är det party 24/7
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
nej, eller kanske... vet inte
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
skratta, och sen säga: uh hahaha
Har du varit utomlands?
yess
Vad var den senaste drömmen du minns?
den jag hade igår natt.
Vilken tid gick du upp i morse?
06.15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad ska du göra i helgen?
sova
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
har ju en flashig iphone då man inte kan se det fjärde smset direkt
När va du riktigt sjuk senast?

när jag ramlade på longboarden
Vem är den senaste kändisen du tog på?
tomas di leva på stan(!!!!)
Vad finns i din bakficka?
har inga byxor på mig
Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov som en guuuuuuud
Vad är det första du gör på morgonen?
somnar om typ sen kollar jag mobilen, tragiskt va?
Vad ska du göra efter det här?
SOVA!!!!!!!!!!!


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0