bloggrape

hejsan hoppsan i lingonskogen, olivia här. 
klagar på att shalisa som hon så fint heter, aldrig uppdaterar sin blogg, inte för att jag inte blev jätttttttttttteglad när jag igår kollade hennes blogg i vanlig ordning och insåg att inlägget handlade om mig, men ja ni fattar. kolla mellanrummet mellan alla inlägg liksom. ja så jag tänkte att jag skulle göra ett åt henne, okej inte helt sant hon bad mig faktiskt skriva ett åt henne. klockan är i vanlig ordning alldeles för mycket men vi ska gå igenom samma procedur som vi alltid gör när vi ska lägga oss och sova: kolla våra telefoner en miljaaaaaard gånger, babbla om helt  ointressanta saker ingen av oss egentligen bryr oss om, babbla om djupa saker, skratta, bli trött, bråka om vilken film vi ska se tills jag vinner, okej inte alltid. tycker lite synd om shalleballe ibland, för när jag väl bestämt mig så har jag bestämt mig. men hon är världens bästavän i alla fall och dom som inte insett de nu och behandlar henne som de dom går miste om något! som hon skrev i inlägget om mig, de har gått knappt ett år sen jag lärde känna henne men hon är som min syster, som hon sa jag kan i bland bli galen på henne och irriterad och arg, men det går över nästan direkt. vi är som dom där barnen på dagis som är bästa vänner ena stunden och andra stunden fiender men så tar det sisådär 5 minuter så är vi bästa vänner igen. jag har sån tur att jag har henne & jag tror inte själv jag inser hur bra jag har det, hon finns ALLTID där vad de än skulle råka vara så finns hon där. hon är helt enkelt min bästavän och de ska jag se till att hon blir, för jag ska ta hand om henne jag!
 
så ge er ut i världen och leta efter eran shalisa, dom växer inte på träd så när ni funnit henne ta väl vara på tiden ni har. man måste ge och man måste ta. nu har vi kommit fram till att vi ska se på one tree hill, men åter igen jag bestämde vilken säsong vi skulle se på trots att hon redan sett hela den säsongen, muahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0