hej hej hemskt mycket hej

Så alltså ja, jag har inte uppdaterat sen i somras i know, men det slog mig just i denna stund (på min konst och samhälle lektion) att jag bara har ca 70 dagar kvar i skolan. Sen är det slut. Så det är väl lika bra att jag fortsätter året ut, så jag har något att kolla tillbaka till när jag sitter där gammal och grå med alldeles för lite fritid på mina händer. 
 så vad har hänt i mitt liv sen i somras? tja, jag går i skolan, fikar, blir glad när solen kommer fram och går i skolan. Det är i princip det som händer just nu. Det är tur att jag har så fina vänner som står ut med mig i både solsken och äckelsnö, annars hade jag nog inte stått ut med mig själv. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0