hejhejhejhejhejhejhejhej...

'
åh så snygg så man typ börjar gråta...


iallafall... ville bara säga att twiligt (breaking dawn part 1) var sååååå bra!!! aaaah!!! satt och rös typ hela tiden!!! (kanske mest för att denna snygging plus några andra snyggingar var med, men endå!)
idag så har jag varit med min fina vän Ellen som jag inte träffat på jättelänge, vi var nere på stan och fikade, (typ första gången på JÄÄÄÄTTTELÄÄNGE. verkligen...) lite senare träffade vi Camilla som följde med oss en stund, trevligt var det minnsan!
hihi måste berätta en sak innan jag går, jag har inställd spanska imorgon igen, (efter att ha haft det i 2 veckor!!!!) SÅ. HILMA. GÖTT. MED. SOVMORGON!!!!!!
så puss och godnatt nu ska jag börja på min krönika till svenskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0