Dec. 05, 2012

Hej det var ett tag sen! Hur har ni det? How's the wife and kids?
Med mig är det helt ok. Har liksom ingenting intressant att dela med mig av på denna blogg så blir inte att jag skriver någonting, men min kära vän ämända ville så gärna att jag skulle lägga upp någonting, so here you go!
Nej men just nu har jag en extremt stor hög med läxor, inlämningar, prov, musikframträdanden på gång så känner mig en ynka stressad inför det. Men annars så är det ju lite mer än två veckor till jul, vilket jag tycker om. Tycker faktiskt om värdet också, fast skulle klarat mig utan att det är -16 grader...
Ok, en liten uppdatering på mitt liv just nu antar jag. OK bra see you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0