will bort

 
 
Tumblr_m0cdqtu21j1qc78xyo1_500_large
 
sånna här bilder gör mig så deprimerad. inte för att det är någonting specifikt fel med dem, det kanske är just därför jag blir så arg på de nu när jag tänker efter... Nej men the main reason why jag blir så sur är att de reflekterar allt jag vill göra i mitt liv. hur tragiskt det är, att ingenting händer mig, jag bara gör samma sak varje dag. Jag vill så mycket, uppleva, se, känna, men såklart så är jag fast här där ingen ens orkar gå på stan för det är förlångt eller är för trött men senare umgås med andra istället. tack för det. 
nej men ärligt. jag måste bort härifrån snart!
 
(förlåt för det djupa inlägget, var tvungen att skriva av mig HIHIHIHIHIHIHI)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0