Frågestund

Kör en sådan här gammal goding igen då!


Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan? Sov

Det sista du sa högt? MEN GEREJ ANTHONY!!!!!

Det senaste någon sa till dig: men gå upp nu klockan är ju 2!!!!!

Vad har du druckit idag? Ingenting

Vad var det senaste du åt? Åt yoghurt och Hallin igår kväll

Vad var det senaste du köpte? Skal och nitar till mobilen

Vad är det för färg på din ytterdörr? Röd

Vad är det för väder hos dig nu? Regn

Godaste glassmaken? Choklad i alla dess former

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte

Sover du tungt? Ja, eller ibland

Drömmer du mardrömmar? ja, här om dagen så drömde jag att vi var i new york och att hela världen gick under, det ända mamma sa om och om igen var; vi kommer dö vi kommer dö! Och i bakgrunden så spelades taake me hoooome country rooaaaads.

Trivs du med ditt jobb? Nej Eller alltså jag har inget.

Favoritklädsel? Vet inte riktigt tajts är gött

Favoritlåt just nu? Hmm... Vet inte ändrar typ favoritlåt varje dag. Igår gick feeling good på repeat

Vad ser du om du tittar till höger? Väggen

Vad gör dig glad just nu? Att jag snart ska till Stockholm sen till Dubai.

Vad ska du göra härnäst? Äta frukost

Höger el vänsterhänt? Vänsterhänt

Humör just nu? Hmm.. Vet inte trött. Tror jag sovit lite länge har ont i huvudet...

Favoritgodis? choklad

Kläder just nu? Trosor och t-shirt

Sommarplaner? Vill jobba ihop lite cash, åka på festivaler och ha allmänt trevligt.

Hur många kuddar sover du med? 4 men nu har en försvunnit så 3.

Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska helt klart

Vad är viktigast för dig? Att ha roligt hohohohoho

Är du kittlig? Eh... Nej absolut inte...( okej då)

Snarkar du? Vet inte.

Stjärntecken? Vädur

Stökigt el välstädat? Stökigt...

Hoppas ni fick lite underhållning någon minut pusshej
juste va på filmnatten med mina godingar här om dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0