OLIVIA MELKERSSON

för lite mer än ett år sedan så träffade jag för första gången en tjej som heter Olivia. det mina kära vänner är jag så jävla tacksam över. För ni förstår den där olivia har idag blivit min bästa vän, hon finns alltid där, på riktigt. Hon är inte på låtsas. när jag tänker tillbaka känns det hur konstigt som helst att jag bara känt henne i ett år. Känns som jag känt henne hela livet. Ibland kan jag bli så sjukt irriterad på henne så jag vill bara gå och dö, men vips så är ok igen, hon är allt lite som min syster, så väl känner jag henne, så mycket litar jag på henne. (plus att hon typ bor hos mig, eller jag hos henne så vi blir ju aldrig direkt av med varanda, och om hon åker enda hem till torsby så blir de minst ett telefonsamtal om dagen, eller i någon annan slags form av kontakt)
hon är min bäääääästa vän helt enklet. och de hoppas jag att de alltid kommer vara. för ack så tragiskt mitt liv skulle vara om hon inte va de. PUSS PÅ DEJ BÄJB LOVE YOU!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0