Äntligen 18

I fredags blev jag 18 år gammal. Det var nog den bästa födelsedagen någonsin. Den började med att efter skolan så tog en hemlighetsfull, tyst Lisa med mig hem till mitt place där vi satt och väntade en stund, efter denna stund så sa hon "kom nu ska vi gå". Vi gick till Drottninggatan där Hannes med en ukelele och Amanda satt och väntade, "nu ska vi sjunga" sa dem. Så då fick jag en bunt sångtexter i handen så började Hannes spela, då fick jag sjunga på både Drottninggatan och senare Torget. Tjänade ihop typ 50 kr tillslut (hälften var från gänget så ah...) Men ändå. Efter detta så tog Amanda och Camilla mig under armen och sa "kom nu går vi hem till dig så ska vi göra iordning dig". Så de gjorde vi. När de pimpat klart mig så satte vi oss på en buss till Hannes där de väntade med tacos. Och efter en stund världens finaste tårta och presenter. När vi ätit oss mätta så gick vi ner till källaren för förfest, innan det var dags för Tempel. Där var vi och dansade i timmar innan jag och Lisa gick hem och däckade på studs. 
Jag har verkligen de bästa, tokigaste, roligaste, finaste vännerna någon kan önska sig. För det är jag så himla himla himla glad. Ni är verkligen bäst. <3 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0