fredag

1. Var är din mobiltelefon?
bredvid mig som alltid...
2. Var är din andra hälft?
i samma rum skulle jag tro
3. Ditt hår?
har rätt så långt antar jag, slingat blont
4. Ditt humör?
TRÖTT SOM ETT AS!!
5. Din dagsplan?
sova.
6. Det bästa du vet?
musik tror jag.
7. Din dröm i natt?
kommer inte ihåg va de var, konstigt var det iallafall
8. Ditt livsmål?
Att sitta som gammal och tänka på tillbaka på livet och tänka: jäääävlar så kul jag har haft.
9. Rummet du är i?
olivia gris lägenhet.
10. Din hobby?
det är musiken tror jag.
11. Din skräck?
det mesta skrämmer mig. typ som CSI på tvn....
12. Var vill du vara om sex år?
I England spelandes på någon pub, typ.
13. Var var du igår kväll?
var hos sussisanna en stund, resten av kvällen sov jag.
14. Vad är du inte?
fattar inte riktigt frågan men ok. Jag är inte... eehhh... en kille?
15. En sak du önskar dig?
vet inte riktigt, kanske 1000000 till önskningar.
16. Var växte du upp?
utanför kil i en liten stuga. HAHA
17. Det senaste du gjorde?
åkte buss hit typ.
18. Dina kläder?
svarta jeans, en grå tröja, svart cardigan och en bandana i håret.
19. Din tv?
jag har ingen egen för tillfället men har några stycken i de andra rummet hemma.
20. Ditt/dina husdjur?
det har jag inga, har haft tre kaniner men de var vi tvunga att göra oss av med.
21. Din dator?
har en Macbook pro, sen också en skoldator. YEAH
22. Din bästa ägodel?
hmm... gitarren kanske? nej jag vet inte
23. Saknar någon?
jadå, många
24. Din bil?
familjen har en liten automatiskt styrd vänsterrattad honda. jättebra nu när jag ska börja övningsköra!!!!!
25. Något du inte har på dig?
klänning
26. Favoritaffär?
vet inte, monki kanske
27. Din sommar?
var skitbra!
28. Älskar någon?
aldeles för många!!! heehehehehehehe
29. Favoritfärg?
vet inte har ingeeeeen
30. När skrattade du senast?
idag HAHAHAHAHAHA
31. När grät du senast?
kommer inte ihåg, någon vecka sen kanske.

HEJDÅ HOPPAS NI TYCKTE OM DETTA UNDERBARA INLÄGG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0