nu är det lov

och då får man vara uppe hur länge som helst på natten... fast jag börjar bli ordenligt trött nu, och klockan är 01.20...
tycker endå jag har fått en bra start på lovet. Fick nämligen komma hem till kära camilla, aka pilla, där vi skratta och gick till max och åt hallonpaj med glass. (måste ju fira att det är lov hallå?!)
nej nu ska jag sova. godnatt!
7U3CwS on Make A Gif, Animated Gifs

hade forever alone party i mitt kök förut. det är ju det första man måste göra på lovet liksom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjo

2012-02-25 @ 17:54:22
Postat av: Anonym

cha bruden wzup värsta snygg jao

2012-02-26 @ 01:01:43
URL: http://camillapernefur.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker om dig jättemycket!!!!!! <3 / c again

2012-02-26 @ 01:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0