i suck

jag undrar var tog all inspration till att bli jätteduktig i skolan och komma in på bra universitet och få ett bra liv tog vägen.
just ja. jag kom på att jag suger på allt. speciellt på matte och spanska, vilket är ganska ironiskt då jag har valt det som induviella val nästa år.
kanske ska ta och flytta till spanien och gå en snabbkurs i matte till sommaren. skulle sitta bra det. skulle sitta väldigt bra det.
hejdå nu ska jag sova och sen vakna och sen gå till skolan och sen komma hem och sen sova. som alla andra dagar. ÅH VAD JAG HATAR ALLA DESSA RUTINER JAG BLIR GALEN.


detta är en bild på mander och moi i början av gymnasiet då allt var nytt och kul och blabla..............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0